úterý 2. února 2016

Věčně rozkvetlý truhlíček

Věčně rozkvetlý truhlíček

Dnes bylo venku už jako na jaře... Oteplilo se... Jen jarní kytičky ještě nekvetou... 
Tak jsem nazdobila zatím jeden truhlíček, než se dočkáme opravdových jarních kvítků...


Chcete si udělat také takovou dekoraci a potěšit se z květů?
Ten krásný cementový  truhlíček i další potřeby k dekoraci mám od firmy Dekor ribbons, která nabízí  různé floristické a aranžérské pořeby...

Pořídíte tam rovnou i aranžérskou hmotu Florex, kterou vyplníte truhlíček (předem jsem namočila) a pokryla mechem. 


Připravila jsem si  korkové  zátky, které jsem nakrájela na tenká kolečka... a propíchala je vázacím drátkem, ketrý jsem omotala ještě začišťovací  páskou. Tu také i spolu s vázacími  drátky různého druhu pořídíte u firmy Dekor ribbons. Nabízejí tam i různé sušiny a suché plody, které můžete k dekoraci  také použít, nebo si  pohrát se semínky jako já... :-)



Pro tuto dekoraci  jsem zvolila velká dýňová  semena, která jsem jednoduše tavnou pistolí nalepila na korek ve tvaru  kytičky... Pokud nemáte tavnou pistol, lepím jindy též disperzním lepidlem, které navíc po zachnutí  zprůhlední a není vidět... :-)
Na střed jsem použila tmavě hnědé  semínko, které hezky kontrastuje na bílém podkladu  dýňových  semen.  
Jistě můžete použít i jiná dostupná semínka např. z melounů a podobně... Střed můžete opatřit třeba malou šištičkou z jívy, či  obyčejnou fazolkou...



 Pak už jen jednoduše zapícháte květy do aranžovací  hmoty s mechem a kvetoucí  dekorace je hotová! :-)


♥ ♥ ♥ 




 



 

13 komentářů:

  1. Hodně povedené :-) Hezky večer Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlí tak tohle je perfektní! Vypadá to oprabdu skvěle:-)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. odpadnem!! to je aké dobre.... ani vo sne by ma nenapadlo,že tie kvety sú tekvicové semiačka :) je to bombastické :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný nápad a skvělé provedení. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je naprosto božííííí. Už vím, čím se budu bavit po večerech, ať mám něco pěkného do jarních truhlíků na okno. Jen doufám, že na to nepůjdou ptáčci :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný nápad. U prvního obrázku jsem marně přemýšlela, z čeho ty kytky jsou. Mechu mám na zahradě dost, truhlíček mám taky. Možná nějaký korkový špunt najdu a dýňová semínka jsou vždy po ruce. Tak jednoduché a tak úžasné. Díky.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tento nápad je úplně dokonalý.Určitě spoustu domácností bude tato kytičková vychytávka zdobit.Super!H.

    OdpovědětVymazat
  8. Pavlo senzační nápad, určitě vyzkouším, protože se mi moc a moc líbí. Díky za inspiraci.
    Přeji krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. No to ja som sliepnila sliepnila čo to za materiál na tých kvietkoch je! Parádny nápad aj realizácia! :)G.

    OdpovědětVymazat
  10. Pavli nádherné tvoření, truhlíček vypadá moc krásně!! Děkuji Ti za inspiraci a přeji hezký den :)
    Renata

    OdpovědětVymazat
  11. Pavli,díky za inspiraci ,moc se těším až si tu tvoji krásu zhotovím ...Dája

    OdpovědětVymazat