úterý 16. února 2016

Pugétek, který nikdy neuvadne

Pugétek, který nikdy neuvadne



A mám hotovo... :-)



Směs různých semínek, suchých  plodů, koření a korálků...  
Vše "nadrátkováno" a poskládáno do  pugétku... :-)
Vše jsem zapíchala jednoduše do aranžovací hmoty.



Chcete si  také udělat takovou dekoraci? 
Potřebné drátky, začišťovací  pásku, aranžovací hmotu, případně i nějaké ty suché plody můžete objednat zde:
Přeji mnoho zdaru ve Vašem tvoření! :-)

♥ ♥ ♥ 








10 komentářů:

  1. Pavlínko.....pugétek vypadá nádherně.Sledovala jsem všechny fotečky jak jsi kytičky vyráběla....klobouk dolů, jsi šikulka.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli krása, hned zítra se do toho s chutí dám,jsi fakt jednička!Díky za inspiraci!Dája

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, kytice je nádherná. Všechna ta práce stála rozhodně za to! Díky za krásnou inspiraci..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, nádherná kytička! Já si semínka nikdy nesbírala, nevěděla jsem, co s nimi, ale od teď se to změní. ;-)Moc děkuji za krásné inspirace. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla napsat, že mě zaujal i ten květináček. ;-)

      Vymazat
  5. Pavli, tak tahle dekorace je prostě úžasná. Určitě je to hrozná piplačka, jak jsem tak sledovala v předchozích příspěvcích. Ale určitě to stálo za to !!! Moc povedené ! Krásný den. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlo, sledovala jsem všechny příspěvky k ručně vyráběným dekoracím z přírodnin a moc mne zaujaly. Sama ráda z přírodnin vyrábím, toto je další inspirace. Díky za ni. Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli, nádhera !!!!! Vypadá to kouzelně .... moc jsem se těšila, co z toho nakonec bude .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi pekny blog. Pekne fotky, kyticka nadherna.

    OdpovědětVymazat