neděle 7. února 2016

Hrátky s drátky

Hrátky s drátky


Tvořím ráda a každá nová, třeba i maličká dekorace patří k mým denním radostem. Třeba tato... voňavá... hřebíčková...


 Jsem tak trochu vetešnice, takže sbírám vše možné, co  se mi hodí... a třeba i takovéto drátky jsou pro mne pokladem... :-)


Ty měděné  jsou ze starých  cívek, některé jsem odmotala třeba z lahví od vína a ty červené a kroucené mám od firmy Dekor ribbons



 Kdo  máte chuť si také trochu pohrát s drátky, můžete zkusit s trochou trpělivosti třeba takto omotat hlavičky hřebíčků, splést do věnečku a ozdobit si voňavou dekorací napřílad svíčku jako já... :-) Nebo jen tak vzniklé kytičky napíchat do mechu a ozdobit třeba nějakou malou mističku, nebo květináček... :-)


♥ ♥ ♥








 

 


4 komentáře:

  1. Ahoj Pavlínko.Moc obdivuji Tvoje ruce a Tvé nápady..krásné a zřejmě i velmi pracné.smekám.Měj krásné dny
    Bi

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc zajímavé. :-) A jak vytvoříš tu spirálku, na něco namotáš? Měj aw fajn! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je pěkné, ten svícinek je vážně super, jsi moc šikovná Pavli:)
    Krásný den,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc hezké. Asi se nechám inspirovat. Krásný den.

    OdpovědětVymazat