neděle 15. dubna 2018

Textilní obaly na knihy

Šila jsem obaly na knihy


Jste vášnivými čtenáři? Knihomolové? Tak je tato nabídka právě pro Vás! :-)



Zpříjemněte si  pohodové chvíle s knížkou v ruce hezkým obalem...



Obaly na knihy jsou ušité z dvojité pevné látky, pasují na běžný rozměr knih, jsou variabilní, posuvná zadní část obalu se uzpůsobí  tloušťce knihy. Jsou doplněny všitou záložkou a dřevěným štítkem.



Chcete potěšit dárkem nějakého čtenáře a zpříjemnit mu pohodovou chvilku? 




Nějakou zásobu tu mám hotovou ihned k odeslání či odběru, pokud budete mít zájem, napište mi na mail pastu@centrum.cz a já Vám pošlu aktuální foto zásob k výběru, nebo mohu samozřejmě ušít na přání v libovolné kombinaci. Cena za obal je 150,-Kč/ks.


Za mne myslím krásný tip na dárek! 
Ale radost jistě můžete udělat i sami sobě.... :-)




Pohodovou neděli všem, třeba i s knížkou v ruce! 
♥ ♥ ♥


4 komentáře: