středa 10. ledna 2018

Mechový věnec a dekorace po vánocích....

Mechový věnec a dekorace po vánocích


My sklízíme na Tři krále vánoční stromeček a ukládáme do  krabic vánoční dekorace, ozdůbky a světelné dekorace z oken.
Máte to také tak?
Já tedy některá ta drobná světýlka používám celoročně...
Letos jsem ponechala viset ještě jeden mechový věnec z vánoc, který se ovšem netváří vyloženě vánočně...  a se světýlky nad gaučem nám tu  dokresluje příjemnou, pohodovou atmosféru. :-)



 Mám ráda i srdíčka, ptáčky, domečky... takže i pár srdíček jsem kolem věnce ponechala...
♥ ♥ ♥



 Prostě mám tyhle přírodní dekorace asi nejraději... 
Mechový  věnec jsem ještě doplnila větývkami z magnólie, kterou sousedi ostříhali a já zrovna při procházce kolem narazila na hromadu větviček v obrovském pytli na listí... Hned jsem si  jich  pár donesla domů, protože takové  krásky se mi budou určitě hodit... :-)


Hezky si  tu svítíme, krásně nám tu voní právě rozkvetlý hyacint a máme pohodu...
Přeji Vám všem minimálně stejnou pohodičku! :-)

♥ ♥ ♥

 

2 komentáře:

  1. Taky na Tři krále odstrojíme stromeček, vánoční zdobení uklidím do krabic. Ale sem tam něco, co není vyloženě vánoční- spíš zimní ještě ponechávám. Třeba věnec na venkovních dveřích. A světýlka máme taky ještě.
    Příjemné dny přeji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat