středa 24. ledna 2018

Kapustičky na zádíčka

Kapustičky na zádíčka



Tenhle recept není můj, dělala jsem kapustičky podle pana Cuketky. :-) 
Takže se tu nebudu rozepisovat, protože on krásně ve svém článku popsal, jak na ty zelené kulaté holky, aby jste si pochutnali, takže zájemci mrkněte k němu! :-)


Ale nadchlo mě, jak příjemné je v zimě vyběhnout na zahradu pro čerstvé kapustové kouličky z vlastní úrody! 



 Recept je velmi rychlý a jednoduchý... Stačí jen očištěné kapustičky rozpůlit, na řezu  pořádně posolit a pak tou rozpůlenou stranou opéct na másle na rozpálené pánvi  asi tři minutky do zlatohněda.
Pak je hezky otočíte na zádíčka, vypnete plotnu a necháte na tom teple pod pokličkou asi pět minutek dojít. 

Je to rychlovka, mňamka! Nestačila jsem udělat ani žádnou zálivku a snědla je jen tak rovnou z té pánve! 
Děkuji tímto panu Cuketkovi, už se těším na další várku, až si  to  zopakuji! Na záhoně máme stále ještě zásobu! :-)


Aktuálně z naší zahrady!
Tohle je prostě paráda... vyběhnout ven ve sněhu na zahradu v přítelovo crocsech, natrhat si ty čerstvé zelené kulaté holky, jak píše pan Cuketka... K tomu odhrábnout sníh a vytáhnout ještě pár mrkviček a hezky si tu čerstvou bio úrodu nést domů v těch promočených ponožkách s pocitem, že je to z vlastní úrody! :-)

♥ ♥ ♥




4 komentáře:

  1. Krásné a úplně vidím ty mokré ponožky. Mám to stejně:-). Ida

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano... i malých radostí si musíme užívat, že ano? :-) Krásný víkend! ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Moooc dobré! Já je miluju! ♥ Přeji dobrou chuť!

      Vymazat