čtvrtek 20. října 2016

Dekorace pro útulný domov

Dekorace pro útulný domov


Pro někoho mohou být dekorace zbytečné i přebytečné, jak někdo říká... jen lapače prachu... 
Pro mne prostě zůtulňují a zateplují domov a to já mám moc ráda.
Třeba tenhle věnec jsem koupila kdysi ve vánočním výprodeji a už tu s námi bydlí několik let... Nejdříve visel na zdi, teď byl první dekorací, která se objevila v našem nově vymalovém obýváku...



Přibyla nám i jedna dekorace, která rovněž zastává i praktickou funkci... Antracitový tmavý koš s uchy, pořízen jak jinak než ve slevě... To bych nebyla já! :-)
Zahlédla jsem ho v Jysku, tehdy ještě za plnou cenu a hned mi padl do oka... A pak se na mne štěstí usmálo a při další návštěvě už byl za polovic... To už jsem prostě neodolala! :-)



Slouží nám jako místo pro deku, kterou nemusíme skládat a máme ji stále uklizenou takto  po ruce... 

♥ ♥ ♥

Také milujete dekorace? A co teprve takové ty dekorativní i praktické? 






 

 

3 komentáře:

  1. Bez dekorace,je smutno jako v nemocnici....Já mám ale doma věci s kterými se memohu rozloučit...je jich moc, tak nevím jak to udělat????Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, souhlasím dekorace dělají domov teplým a útulným. K :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju dekorace a ráda se u Vás inspiruju, nejraději je vybírám na trzích a blešácích. Letošní advent bohužel musím trávit převážně vleže a na trhy můžu zapomenout. Udělala jsem si radost aspoň tímhle věncem https://www.decodoma.cz/Venecek-prirodni-z-vetvicek-s-drevenymi-hvezdickami.html
    naštěstí se dne už dá objednat fakt všechno :)

    OdpovědětVymazat