neděle 18. září 2016

Křesílko s novým polštářkem

Křesílko s novým polštářkem

 To, že si koupím někdy nějaký polštářek se mi stává málokdy... Vlastně si ani nepamatuji, jestli jsem si vůbec někdy nějaký koupila...? Polštářky si ráda šiji či tvořím sama, mám raději originály... Tenhle mi však padl do oka ve výprodeji, byl za hubičku, jak se říká... Tak jsem prostě neodolala... :-)


Polštářek jsem koupila ještě před naší proměnou obýváku... a  myslím, že k nám do nového koutku na křesílko hezky zapadl! :-)



Podle mne dělají útulný domov právě doplňky... a ty já prostě miluji! :-)
 
 ♥ ♥ ♥
 

 

2 komentáře:

  1. Milá Pavli, děkuji za Váš dokonalý blog, který vždycky pohladí na oku. Chodím si sem pohladit duši už dobu.Máte úžasný cit právě pro ty maličkosti a doplňky, které i já považuji za nejdůležitější, aby domov vypadal jako domov a ne třeba jako kancelář bez duše :o).Krásné podzimní dny. H.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat