pátek 1. dubna 2016

Letošní vajíčka opět z cibulových slupek

 Letošní vajíčka opět z cibulových slupek 

Vajíčka jsem letos obarvila opět cibulovými slupkami... Mám je tak nejraději a ta barva je opravdu  nádherná! 


Takto  sytého odstínu dosáhnete opravdu  jen samotnými slupkami z cibule... Já používám všechny slupky jen z bílé cibule, ale musí jich  bých opravdu  dost!  
Slupkami naplním hrnec, položím do nich vajíčka, trochu osolím, přidám trochu octa a vařím vajíčka se slupkami cca 10-15 minut, podle toho, jak sytý odstín chci mít.



Obarvená vajíčka pak většinou dozdobím bílým fixem...  :-)




 

5 komentářů:

  1. Nádherná vajíčka!Krásný pátek přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko krásně nazdobená vajíčka !! přeji krásné jarní dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, moc hezká barvička a pěkně nazdobeno. :-) Jen mě překvapuje doba varu... ;-)Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ta cibulová vajíčka stejně nejraději. Respektive myslím vajíčka obarvená cibulovými slupkami. Přijde mi, že tak nějak jinak voní. A když to člověk chce udělat, tak se z jeho peněženky-pánské nestane černá díra. Myslím to tak, že ty OVO barvy jsou už dneska taky poměrně drahé a dávají do tuho všelijakou chemii.

    OdpovědětVymazat