neděle 17. dubna 2016

Espresso cheesecake

Narozeninový  Espresso cheesecake

 Tento espresso cheesecake jsem zkoušela poprvé a musím říci, že už se těšíme, až si ho uděláme znovu! :-)


 
  Recept jsem našla někde na internetu zrovna před přítelovo narozeninami, tak jsem ho hned vyzkoušela a měl opravdu velký úspěch!!!

Příprava není nijak náročná...
Nejprve si rozmixujeme, pomeleme, nebo nadrtíme kakaové  sušenky... Já jsem použila klasické kakaové věnečky. Ty smícháme s rozehřátým máslem a hmotu namačkáme na dno pečící  formy, do které jsem skřípla pečící papír. Hmotu můžeme vytlačit i o kousek výš a vytvořit tak jemné okraje. Já jsem hmotu  uhladila ještě lžící.
Dále vyšleháme vejce s cukrem, přilijeme vlažnou kávu, přidáme kávové granule a postupně vmícháme kakao. Pak přidáme rozehřátou čokoládu  ve vodní lázni, nejlépe nějakou kavlitní, tmavou, nebo tu  na vaření... a nakonec Lučinu a vše vymícháme dohladka. Nalijeme na sušenkový  korpus a v předehřáté troubě na 160 st. pečeme asi 50minut až hodinu. Pak troubu vypneme a ještě necháme cheesecake v troubě dojít. Po vychladnutí  ho zaprášíme kakaem a uchováváme v chladu. 
Tedy pokud zbyde.... :-) 


Je opravdu  vynikající!!! Radost udělal jak dort, tak dáreček... :-)


♥ ♥ ♥

5 komentářů:

  1. Pavlo, opravdu vypadá výborně, děkuji za recept, ráda vyzkouším!
    A ten šuplík, to je sen!
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych si kousek dala. Asi nezbyl, co? ;-)Dáreček by se mi také líbil. Pěkný týden. :.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě vyzkouším, vypadá skvostně!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ten je! Vypadá náramně! Děkuji za recept, asi vyzkouším rovnou o víkendu manželovi k svátku. :-) L.

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlínko ,dort i dáreček báječný, musím ho také zkusit,je fajn,že na stránkách všech mých virtuálních přátel jsou tak skvělé recepty které se vždy vydaří:-) Dája

    OdpovědětVymazat