pondělí 23. listopadu 2015

Letošní vánoční medové perníčky

Letošní vánoční medové perníčky


Letos nový recept, nový design... :-)


Recept na těsto je stejný, jako jsem uvedla v předešlém příspěvku u perníčků s mandličkami, jen jsem si  pohrála s razítky...  


 Nejvíce se mi zalíbilo razítko s větším srdíčkem uprostřed, které jsem nakonec po upečení vybarvila jen rychle štětečkem cukrovou polevou z vaječného bílku, moučkového cukru a pár kapek citronu... Je to klasická poleva na perníčky, jen jsem si  ji na štěteček udělala malinko řidší... Pro mne opět urychlené zdobení! :-)



Vím, že nápisy na razítkách nejsou české k českým vánocům... (Taková  razítka bohužel neměli...) Ale i tak mi přijdou perníčky veselé a líbí se mi! :-) 


Zkoušela jsem polevu též zatónovat trochu skořicí... Ale bílá na tmavším těstě určitě lépe vynikne...  


♥ ♥ ♥






 

 


4 komentáře:

  1. Moc krásný nápad, to razítko mám zrovna doma,takže určitě vyzkouším,děkuji :o) K

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, taky mám razítko doma a nápad "zabílit" srdíčko se mi moc líbí, vyzkouším! :) Děkuju za inspiraci, pernčky vypadají opravdu krásně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nápad! Já, která bojuji každoročně se zdobením, určitě vyzkouším:-) Vypadá to moc dobře. Krásný advent. L.

    OdpovědětVymazat