pondělí 14. září 2015

Andělka v přírodních tónech

Andělka v přírodních tónech

 Stejnou andělku jsem šila do  pořadu Jak se staví sen... a nyní na přání další...  I když každá  je jistě ručně šitým originálem. :-)



 Máte doma též svého anděla strážného? :-)

5 komentářů:

  1. Ááách Bože, to je krása! Vždycky strašně závidím všem šiulkám, které si umí takové krásné ANdělky udělat ^^ Pro mě jsou bohužel docela "drahé", ale straně dlouho si jí přeju...pořád čekám, jestli třeba Ježíšek některý rok nepřijde na to, že by mi udělala velikánskou radost :-) Vypadá opravdu nádherně!

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko...andělka je nádherná a ty veliká šikovná...moc se mi líbí vlásky.....ale dokonalá je prostě celá.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Andělka je nádherná !! Přeji hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Andělka je nádherná !! Přeji hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Já vám nevím, ale ty vaše dekorace se mi líbí čím dál tím více. Je to sice taková blbost. Člověk by řekl, že vlastně chlap by tomuhle neměl nebo nechtěl rozumět. Ale mně se vždycky líbily různé doplňky z pletací příze a tak. Možná je to tím, že mě dost dlouho vychovávala babička, která ráda pletla. :)

    OdpovědětVymazat