úterý 28. dubna 2015

Ptáčci - zápichy nejen do truhlíků

Ptáčci - zápichy nejen do truhlíků

Ušila jsem pár ptáčků do  truhlíků... takový  momentální nápad...
Tedy já vlastně nemám ani truhlíky, ale při úklidu dílny a garáže jsem narazila na kryty k osvětlení akvárek po mém tatínkovi a náramně se mi jako truhlíky hodí! :-)
Naplnila jsem je pískem, zapíchala do nich natříhané větvičky buxusu a hledala, čím doplním...
Nechtěla jsem do  nich  dávat živé rostlinky, protože mám truhlíky za okny, která úplně netvírám a bylo by to  pak složité  se zaléváním.
Nejprve mne napdalo vyřezat z nějakých  prken pár kvítků tulipánků, tedy nějaké mi přítel i vyřezal... Ale já jich potřebovala hodně najednou a byla jsem nedočkavá, a tak jsem rychle nastříhala a ušila ptáčky, napíchala klacíky a bylo! :-)



Za okny se truhlíky nedaly moc dobře vyfotit... tak alespoň takto pro představu... :-)



A kdo  že drží líp ocásek nahoru? Ptáčci, nebo naše Mína? :-)
Frajerka... se musela hned opičit... :-)


Ptáčci  se zalíbili mé kamarádce, tak jsem moc ráda potěšila její zlaté srdíčko a dostala tuto  "ptačí" kytici! :-)

7 komentářů:

  1. Krásný nápad i jeho realizace :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ptáčci jsou úžasní! V jednoduchosti je krása!

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, to je moc hezký nápad.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Je,ty jsou úžasný. Taky by se mi hodily.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný dobrý večer Pavlo,
    to máte celé hejno ptáčků! Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása. Moc pěkné.
    Hezkou neděli Katka ze Země Za Duhou ♥

    OdpovědětVymazat