čtvrtek 3. května 2012

Poděkování za ocenění

Chtěla bych Vám poděkovat za ocenění, která mi posíláte! Jistě mne to moc těší! Děkuji! :-)
Jen jsem vlastně takový  "Blogger" začátečník, takže jsem ani neměla tušení, jak to  tu  funguje a ve všem stále ještě tak trochu tápu...


Ocenění jsem dostala od Jany, Míši, Riji a Zuzky


Všem Vám moc děkuji a přeji stále dobrou a tvořivou náladu, hodně radosti, pohody a dobrých  nápadů!!!

Podle pravidel bych měla napsat něco  o sobě, co  mám ráda... 
Tak jistě na prvním místě miluji svou rodinu a své blízké, přátele a všechny dobré duše!
Mám ráda přírodu, procházky i projížďky na kole. 
Mým relaxem a zálibou je tvoření všeho druhu. Poslední dobou u mne tedy vede šití, ale baví mne toho opravdu  spousta! Jen dostatek času pro  realizaci  nápadů, kterých  mám stále plnou hlavu, mi nějak chybí. 
Jsem tak trochu "vetešnice", takže miluji staré krámy a ráda je i renovuji. Mám ráda domov, když je útulný a je z něj cítit život! 
Mám ráda dřevo a přírodní materiály.
Ráda mlsám čokoládu a miluji vůni levandule...
To je asi těch  7 "nej", co  mám ráda... :-) 

A protože jsem tu  celkem krátce a v čase, který vyšetřím se snažím spíše vkládat nové příspěvky a inspirace, nestíhám tolik pokukovat kolem. Proto bych  se chtěla omluvit, že nevyjmenuji 15 dalších  blogů, ale ráda bych  své poděkování věnovala Vám všem! 
A všem  bych Vám chtěla popřát, ať Vás dobrá nálada neopouští, ať máte spoustu radostí, pohodových chvil při Vašem tvoření, stálý úsměv na tváři a dobré  nápady se Vám jen hrnou!

Budu  ráda, když u mne i nadále budete nalézat inspiraci! :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat